Saturday 16 April 2011

HandPhone Baru!

Assalammualaikum semua !

Dah lame aku idamkan phone sony ericsson. Dah bertahun tahun aku gune phone berjenama nokia. Kebosanan melanda diriku apabila menggunakan phone tuh.. fuhhhhh..

Last nokia phone yang aku gune ialah nokia expressradio! ini dia






Phone ini aku sayang sangat sangat, sbb phone nie tahan lasak.. Time aku tengah panas panas aku baling je phone nie. hahahaha.. Tapi phone nie sudah tinggal kenangan disebabkan terkena air hujan.. Boleh pulak mase hujan hari tu aku tak perasan yang phone aku ada dalam poket seluar. -.-'

Bile sampai rumah terus aku check the keadaan phone.. Pada mulanya phone tu sihat je.. Keesokkan harinya keypad die jam! Takboley tekan! Arghhh. Aku pon tunggu la beberapa hari takot takot phone tu sihat semula.
Dah seminggu phone tu tak sihat.

Akhirnya aku pun cerita lah kat my father pasal phone sony tuh. Tibe tibe die terus tanya harga. Aku pun terus Excited gilerrzzz.. Hahaha.. Dua tiga hari selepas aku cerita kat ayah aku  pasal phone tu terus die beli..

Ini lah phone Sony Ericsson Tu..



My father say nie lah phone yang terakhir die akan beli untuk aku. OMG. So Aku kena lah jaga phone nie baik baik.. Kalau la phone nie rusak! Matilah aku. Phone nie takde la mahal sangat. Harga dalam 300++ ringgit malaysia jew..

K lah sampai disini saje cerita aku.. Chaw Bedah! Assalammualaikum!

No comments: