Monday 16 May 2011

Date : 16 May 2011

A date to remember. A date to be happy but not so happy. A date that i will remember. A date that something not good happen. A date that my heart really _________.. Dah la tu. Dari tadi lagi 'a date,a date'. Sekarang nak show sikit gambar-gambar di sekolah tadi..







 Dalam dewan.







 Dalam dewan.












Wayang kulit hidup.! ^_^















Girl nasyid team. :D















Senior yang cute miut. :] 
diera nazwa N vinie hayyanesse














Lepak dengan senior-senior. :=D













Canteen sekula. :)
Sha Ziera Zizi








Abang handsem. ^_^
  Rifhan Hariz








Tu sajelah gambar-gambar yang ku upload. Letih tau tak nak upload banyak-banyak nie. Pada 16 May 2011 boleh dikatakan aku lepak dengan senior-senior N kawan-kawan kakak aku. Sebab? Diorang nie sporting sangat-sangat! Terutamanya yang pegang guitar tuh. Boleh masuk raja lawak kot. ^_^

Tanpa diorang sapelah lah aku, *ayat sedih, Hehehe. Diorang lah yang telah memberi semangat kat aku time aku lemah semangat. Diorang lah yang buat aku happy dalam 1-2 minggu nie. Diorang jugak lah yang telah memberitahu hal yang sebenar benarnya. They all ROCK yawww....

Thanks you for guiding me. (PEACE NO WAR) ( ^-^) 


Akhir kalam, kalu nak tahu facebook hamba Allah diatas tuh silakan menekan nama yang disediakan. Hahaha
K Bye. Assalamualaikum. 


No comments: