Saturday 7 January 2012

Birthday Prank To My Lovely Sista !

Assalamualaikum and Hello Hye!

Okey aku terus nak straight to the tittle sebab aku agak busy sebenarnya *biasalah dah jadi budak form 4 kan. T_T Sumpah susah nak update blog dah lepas ni. OkeyOkey hari ni birthday kakak aku Amalia Izzati. Kawan kakak kakak aku berpakat dengan aku untuk buat surprise untuk kakak aku. Mula mula kak Lailatul yang WhatsApp aku then memberitahu isi kandungan plan yang ingin di buat ni. Di bantu oleh Kak Sha, Kak Yaya dan Abang Syahrul. HAHA

Okey tengok lah gambar yea. ^_^



Okey Ini dia peralatan untuk mengikat tangan dan menutup mata kakak ku. Shawl tu cadangan Kak sha. Haha :)



Ini dia mangsa kakaku. Best nya jadi dia. Jeles weyh T_T Haha


Sweet gila! Bukak je mata ada buah hati kat depan. Haha Dengki sioott Y__Y



Ini dia tiga sekawan menyerang dari belakang bukan tikam belakang yeaa. Diorang baik sangat!



Ada jugak aku. xP




Sedap weyh kek ni. Nak makan banyak takot kena serang dengan tepung. Haha



Muka sedih + banyak kena tepung macam dia yang birthday girl. Kesian kak. Werrkkk xP



Ini dia puntianak harun sundal SPM candidate. Air mata darah tu. Perlakon terbaik 2012. Haha



Kak ni perghh ________ . *Tak tahu nak cakap apa. ^_^





Kak Yaya. (:


Kak Sha dan Kakak aku lah. :D



Aku jeles. -THE END-


Tak panas ke kak? Haha



Aku shy shy cat. :3




Hindustan sikit. Haha




Seronok sangat hari ni. Best dapat kawan dengan kawan kawan kakak aku. Kalau laa aku ada kawan camgini sendiri kan best. Yang penting aku dengki dengan kakak aku. Semua dalam gambar ni sebenarnya Form 5 Spm Candidates aku sorang je Form 4. *Menyemak je. Haha. Apa apa pun semoga berjaya dalam Spm tahun ni yea kakak kakak abang abang. (:


K lepas ni maybe aku jarang dah update blog. Sorry yea. Cerita kat blog aku bukan nya best pom. Hope korang enjoy yea! Lastly kakak aku cakap dia terharu dengan kawan kawan dia ni. Aku turut tumpang gembira *Menyemak sekali lagi. :P


K lah just this for today entry. Tata. Take care para pembaca. Assalamualaikum. ^_^

No comments: