Saturday 29 October 2011

Kayuhan Terbaik ^^

Assalamualaukum w.b.t.
Hello ^^

Owyeahhh. Selapas balik dari lawatan Melaka-Kuala Lumpur aku digegarKan oleh satu perkataan jom cycling naik Banjaran Titiwangsa. Peluang keemasan itu tidak akan ku tolak. Yeah kali kedua aku naik wooo. Besttt TerbAikKkk.

Tengok la gambar-gambar nie yee. Malas nak story panjang lebar :-)





Sudah dekat dengan garisan penamat. :)


Akhirnya Sampai jugak ke puncak. 


Makan+rehat dulu. Chill





Habis sepinggan aku makan. Fuhh Kenyang. :D


Antara yang terlibat


Yeahh that Me. ;)



My Dad.



Me again ^^



Time to go down.


At last Sampai jugak di bawah. :D

Oke Setakat ni je gambar yang aku LARAT nak upload. Kalau nak tengok gambar banyak lagi sila ke Profile Facebook saya atau click INI

Sekian Terima kasih. :D



No comments: