Sunday 12 August 2012

Petra Tari SMK Ismail Petra !

Assalamualaikum. Hai guys! :D

Today I will story about my experience menyertai Kelab Petra Teater Tari SMKIP. Eh? Kelab ni actually syok sangat sebab kalau anda baca pada nama kelab tu ada 'Teater' dan 'Tari'. Pada awal tahun kelab ni mencari bakat untuk menari terlebih dahulu untuk mewakili sekolah pergi bertanding. Teater belum lagi. *Dalam proses.

Aku nak cerita pasal pengalaman join kelab ni je. Tak minat sila beredar lah dari blog aku ni. Hohoho. Pada mulanya aku dan kawan kawan saja je join uji bakat menari ni. Then dapat. *bravo~ Then cikgu adakan Kem Asas Tari untuk mengasah bakat bakat kitorang dengan membahagi kepada 3 kumpulan. Seramai 30 pelajar yang menyertai dan beberapa mentor juga ada.


Ni time mula mula sampai kat kem. Hehehe. 


Kawasan sekitar kem. Tepi pantai. 


Yang atas tiga orang tu Mentor. Senior dancer.


Haaa bilik kitorang. Abaikan gambar sebelah atas kanan tu yea. HAHAHA.


Makan dan minum diberi secukupnya dan di sebelah malam juga kami mengadakan latihan untuk lawan dengan kumpulan yang lain.


Malam persembahan. Setiap kumpulan bertungkus lumus berusaha untuk menang.


Antara yang menyertai kem ini. (^_^)


Pada pagi hari terakhir kami dsitu barulah keputusan diumumkan kumpulan mana yang menang dan kumpulan aku menang. WIRA tu nama samaran yang diberi oleh cikgu kepada setiap ahli yang menyertai kem ini. DILARANG sebut nama yang betul. Kena guna nama panggilan ni. 

Selepas selesai acara pembahagian hadiah dan sijil. Cikgu memilih seramai 12 orang 6 lelaki dan 6 perempuan untuk mewakili sekolah. Apa pun kem ni syokk!

Terima kasih kepada Cikgu Zack Zaiden dan tenaga pengajar yang lain kerana sanggup memberi ilmu kepada kami. Hehe. Okey setakat ini saja entry kali ini. Nanti tunggu entry KEM TEATER pulak. (^_^)Y

Bye. Assalamualaikum.
 *Like lah yang kat bawah ni. Kehkehkeh.





No comments: