Wednesday 31 August 2011

Akibat Bermain Bunga Api!


Assalamualaikum pembaca pembaca sekalian.

Harap raya korang semua best best, syookk dan hebat! Apamacam duit raya banyak tak korang dapat?? Kalau banyak bagus kalau tak banyak usahakan lagi. ^_^

Berbalik pada tajuk diatas AKIBAT BERMAIN BUNGA API. Ish ish ish. Bahaya tau main bunga api nie. *sebernanya tak bahaya sangat ponn. Aku je yang cuai. Cerita nya begini. Pada 31/9/2011 pukul dalam 9 malam aku nak TOLONG pasang bunga api untuk my little brother.

Then aku ambil lah lighter. Aku pun keluar rumah then pasang the bunga api. Time pasang tu tiba tiba bunga api tu MAMPOS! Then aku pasang laa balik. Time pasang tu lah aku hala kan bunga api tu kearah jari aku tanpa aku sedari. Then terbakar lah kulit aku. Best oo bau kulit bakar. HAHA

Nie gambar gambar nya. Sikit je lukanyaa.





Yang tak best nya bila kena nie. Susah betul aku untuk melakukan kerja.Haiyaa. Nak mandi pun susah.

Oke lah setakat nie je cerita aku. Bye bye

Assalamualaikum. 




No comments: