Saturday 20 August 2011

Result Trial!

Assalamualaikum.

Pada era globalisasi ini result aku semakin teruk. Teruk yang Teramat. Teruk teruk teruk.
Dalam Trial jugak lah Bulan Ramdhan menjelma. Oke sementara aku diberi peluang nie aku ingin ucapkan

                                             SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMDHAN.


Orang lain dah wish berminggu minggu yang lalu aku baru nak wish. -..-
oke berbalik pada result trial. Oke result trial aku dari segi Gred A tu memang la naik tapi dari segi Gred C pom banyak. haiyaa. Memalukan betul result Trial ade CCCCCCCCCCCCCCCCC.
Korang mesti nak tahu kan result aku dapat berapa? Kalau tak nak tahu sudah, duduk bawah rumah, kawan dengan labah-labah.

Oke result aku





































Lawa tak 4C aku? -..- yang aku tak puas hati nyee tak pernah result exam aku dapat banyak C. Tapi aku tetap bersyukur laa at least ade jugak A daripada takde langsung. Tapi aku agak terkilan sikit lah dengan C tuh. kalau dapat 4A4B boleh tahan sikit. Tapi nak buat camne dah bukan rezeki aku.

Ok lah aku harap aku dapat buat yang terbaik PMR seberna nanti.

oke bye bye

Assalamualaikum.
.

No comments: