Thursday 24 November 2011

Lawan Pool Dengan Junior. (^_^)

Assalamualaikum. Hell O

Aku rasa happy semacam je nak taip taip kat blog ni. Biasa lah dah lama tak menaip. Dah lah dah start cuti. Boring doe. Tak tahu nak buat apa. SUMPAH BORING. Tiap-tiap hari bangun > buat apa yang patot > sambung tidur > bangun kul 12 > mandi > Online Facebook > Online Twitter > Blogwalking > Makan > > Online Facebook > Online Twitter > Blogwalking Sampai ke malam. Memang tak tahu nak buat apa.

Nak jalan-jalan musim hujan sekarang. T__T Then terperangkap kat HomeSweetHome la konon. >.<
Sekarang ni pun tengah bosan sebab tu taip je entry yang mengarut ni. Aduyaii. Tengok keadaan blog ni pun tak siap edit lagi. Malas weyh! Somebody nanti tolong suggest kat aku lagu apa yang sesuai nak letak kat blog ni tau. ENGLISH SONG please. Kalau ada lagu yang sesuai post kat wall facebook aku erk. Jasa anda amat dihargai.

Oke berbalik pada tajuk di atas. Semalam, aku nak hilangkan boring aku ajak junior aku ni main game pool dalam Facebook dot com. Then main main. Tengok gambar ni. T__T




Oke terkejut aku dia dia menang mula-mula. What daa ****. Memang malu la SIKIT. Hahaha. Tapi game kedua aku menang. Muahahhaha. Dan set penentuan tengok gambar seterusnya.



Then berlalu lah set ketiga. Dan aku kalah. T_____________T Tapi aku ada alasan tersendiri. Mula mula aku time tengah main sibuk nak printscreen lah. Sebab tu tak fokus kepada game. Haha. Alasan kedua. Sambil sambil main tu aku edit gambar ni. Tak boleh nak fokus dah kat situ. Hehehe. Alasan ketiga. Dia perempuan kan. Kena lah mengalah. Ladies first kan. Lagi pun biar lah dia menang. Haha. :P

Oke aku bosan sebernanya nie. Sebab tu entry macam ni pun jadilah. Haha. MAAF BLOG aku nie tak siap lagi edit. Sebab tu lagu takde. Dan banyak benda lagi aku nak ubah. Dulu background gelap. Aku dah bosan hidup dalam kegelapan so tukar la warna putih. Macam DP facebook aku. Hehehe. MISTERI gitu.

K lah thanks for reading and Nur Adlina TAHNIAH kerana menang. Lain kali lawan lagi. hehe.
Esok lusa aku update lagi insyaAllah. :D

Kbyebye. Assalamualaikum. (^_^)

No comments: