Sunday, 27 November 2011

Pizza Time ^_^


Assalamualaikum. Hello readers.

Okey entry aku ni nak taip sekejap je sebab aku ada hal. Tapi aku nak taip jugak. Haha. Oke Pada malam perlawanan Malaysia lawan Bahrain aku dengan kazen aku pergi makan pizza. Sebernanya kitorang tak ingat yang malam tu ada Match.

Selemat lah kami semua pergi lepas maghrib so habis awal la makan pizza ni. Nie gambar pizza. ^_^









Aku nak cakap cheese yang bulat tu memang tak sedak. Err Muakk aku dibuat nya, Haha. Lepas makan terus kitorang balik dan terus bukak tv dan tengok tengok Malaysia tewas 2-3 dengan Bahrain. Apa apa pun tahniah lah Malaysia.

Klah setakat ni je cerita aku. Bye bye all. Assalamualaikum.

No comments: