Sunday 25 December 2011

Mc'D Bertukar KFC

Assalamualaikum and Hello readers!


Harap para pembaca semuanya sihat. Hari ni seorang senior belanja aku makan Mc'd eh silap KFC. Kalau tengok pada Title di atas Mc'D bertukar sebenarnya sebab pada mula nya Nik Amani Syahirah nak belanja McD tetapi disebabkan Mcd penuh sangat manusia So kami semua tukar ke KFC.

Macam mana la boleh penuh. Ni lambat la punya pasal. xP Sapelah yang lambat tu. Ish ish ish. Aku pergi dengan Izzat Zackqer senior aku. Kami berdua sampai awal la jugak. Then tunggu punya tunggu Shafiqa pulak sampai. Seronok dapat jumpa dia. Hewhewhew. 

Then sementara tunggu senior sorang lagi yang sanggup nak belanja tu aku dengan Izzat Zackqer pergi lah berjalan jalan dalam Kbmall tu. Sumpah boring tak tahu nak buat ape. Aku pergi kat mobile station nak beli alat-alat untuk Samsung tapi tak jumpa. Actually aku tak tanya jurujual kedai  tu ada ke tak alat yang aku nak. Busy sangat kedai tu. -.-'


Then sampai lah jugak Cik Amani kita. Then mula mula berkumpul depan McD. Tapi penuh then tukar pergi KFC. Apa apa pun terima kasih yea sebab belanja makan. Hehe. 



Ni dia Cik Shafiqa yang lawa ^^. Best dapat bercakap dengan dia. Sampai tak ingat kat Amani dengan Izzat zackqer ada sekali. Haha



Dan ni cik Amani. Sibuk dia tengah main dengan Tab. Biasalah aku kan tak kaya macam dia. Hanya mampu melihat. Hohoho Btw thanks sebab belanja makan okey. I really appreciate it. (:





Ni Izzat Zacker. Zackqer tu nama facebook dia sebernanya. Hehe. Aku tumpang dia naik motor je. Biasalah aku takde lesen. Malas nak ambik risiko kena saman nanti habis duit terbang. Thanks yea sebab bagi tumpang.

Then time balik tu haa kat motor ni lah. Aku ada beli coolblog. Then aku letak atas motor sebab nak pakai helmet. Then coolblog tu jatuh bekecai. Sial betul dahlaa aku tak minum lagi. Terbang duit. -.-' Dan dalam perjalanan balik tu dah nak sampai kat rumah aku kami berdua accident langgar pagar rumah orang. Izzat Zackqer ni harap je ada lesen tapi tak reti bawak. Hohoho. Just kidding. Selamat laa accident sikit je. Kalau tak masuk hospital kami berdua.

Apa apa pun terima kasih semua. K setakat ni je entry kali ni. Dah tak tahu nak taip apa. Jumpa lain kali yea.

Byebye. Assalamualaikum.

No comments: