Saturday 3 December 2011

Breakfast For Today ^^


Assalamualaukum, Hello all :)

Sehat ka? Sudah lama aku tak menaip blog. Hee~ Okey disebabkan ada beberapa orang tu suruh aku update blog sangat Okey aku update. Sabar la sikit yea kawan update blog ni time ada mood senang lah.

Okey berbalik pada Title di atas. Sudah lama aku dengan Family aku tak breakfast kat luar. Dah banyak bulan kot. Tapi hari ni disebabkan Pak Long aku dari Kuala Lumpur datang dan dia ajak makan pagi then Family aku pun pergi la kecuali adik aku yang dua orang tu. Fuhh selamat diorang tak pergi. Kalau tak mesti rosak mood aku. 

Kito orang semua pergi breakfast kat KopiTiam Kita. Kedai dia tak seperti Kopitiam yang lain. Kopitiam ni unik sangat sebab ada banyak gambar melekat kat dinding and kedai biasa je tak high class seperti Kopitiam yang lain. 

Aku pun try lah ROTI TITAB  :




First time aku dengar nama roti sebegitu. Ada telur separuh masak dengan kaya atas roti ni. Sedap jugak. :)
Then time makan tu my lovely father snap gambar aku dengan my lovely sister. Dah lah curi curi snap. Haiyaa.


Kami ialah pasangan AI pasangan adik beradik. :) Amirul Izzat and Amalia Izzati ^^ Iloveyousister!

Umur aku 15 my sis 16 so tak jauh sangat dan kakak aku mudah memahami aku n_n
Dia dah ada buah hati so takpayah nak ngorat dia tau nanti aku marah. Hehe

K lah tak tahu nak story apa lagi. Byebye. Thanks for reading yaww,

Assalamualaikum. ^^

No comments: