Saturday 18 June 2011

Ggateh Sihat !

ASSALAMUALAIKUM to all readers. ^_^

Oke hari ini ade kayuhan Ggateh Sihat. Kayuhan itu bermula dalam pukul 9.00a.m. macam tu lah.Tapi semua rider rider dimaklumkan untuk berkumpul lebih awal banyak sebab nak bagi baju, air dan sedikit makan untuk menambah stamina untuk kayuhan itu.

Pagi nie aku di kejutkan oleh kawanku yang bernama syahir yang datang ke rumah aku seawal 7.00a.m. Time tu aku baru je bangun and terus mandi dan bersiap untuk pergi ke Ggateh sihat. After that, aku dengan syahir menunggu lagi dua rider yang sanggup datang ke rumah ku. ^_^

Lepas dua lagi rider sampai kami pun bertolak lah. *mereka bertiga menunggang Fixie dan aku sorang je yang naik racing. :'( . Lepas bertolak dari rumah aku, aku dan tiga kawan ku yang lain berpecah kerana aku ingin berjumpa dengan geng geng basikal racing aku. Huhaahhaha. :D. So kawan aku yang tiga lagi tu terus ride pergi tesco.

Antara gambar gambar untuk hari nie :-)




Time nak bertolak dari rumah aku.












Lepas berpecah aku jumpe mereka lah  :-)












Dup dap dup dap. Tengok tengok kami dah sampai depan TESCO.





















 Daftar duluuu~~~~














Kami diarahkan untuk memakai baju tuh!. Dah laa panas. huhuhuuh










Suasana di TESCO












Walalupun kami diarahkan untuk memakai baju yang berwarna hijau TETAPI kami tidak memakainya sebab apa? Adelah. :P










Selepas beberapa KM berkayuh. Akhirnya kami sampai di CHEKPOINT pertama. :D












Checkpoint pertama airport












Rehat minum air










Last checkpoint berdekatan dengan stadium .












Melihat pameran basikal yang ditunjukan di kedai Mek Tanjung chat. ^_^











Menunggu makanan dan cabutan bertuah.














Ade sijil tauu. :D















Ini saja gambar-gambar yang ada untuk entry kali nie. Kali nie kayuhan kurang memuaskan sebab macam macam halangan yang merosakan rancangan geng geng aku. Aku sampai rumah pukul 1.00p.m. Panas OoOo.

Apa apa pun aku harap kayuhan yang akan datang akan best dan pihak pengajur akan menguruskan dengan lebih baik Bye Bye.

ASSALAMUALAIKUM

No comments: