Saturday 4 June 2011

...JERAM PASU...

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pembaca-pembaca. ^_^

Teka teki dulu. Kuih apekah ini.

              

Sebelum makan                           Selepas makan. ^_^

 Lari dari tajuk. Huhuhuhu. Oke lah. Hari nie pada 04/06/2011 aku pergi Jeram pasu. Ape itu jeram pasu? Kalau nak tahu baca sampai abis. Hahahaha. Mase cuti nie mesti korang akan merasa kepuasan tahap gaban kalau always duduk kat rumah 24/7 kan? Kalau korang tak rase bosan Ade Aku Kesah? Hahaha

Tengah hari tadi lepas aku pergi rumah sepupu aku diorang ajak pergi waterfall. Aku pon ape lagi. Balik rumah terus packing barang-barang. Dahla time tu aku tengah sibuk memikirkan FOLIO. Akhirnya boleh jugak aku keluar dari rumah release tenshion.

Haaaa. Nie time baru nak bertolak.Dah laa jalan jam mase nak pergi waterfall. Tapi tak pe. Asalkan aku boleh keluar dari kawasan rumah aku. =D
                                                     On The Way.
                                                    Dah Sampai. Hehehehe
 
      Time nak balik dah. 
*sorry gambar time berenang tidak ada kerana Hp Tertinggal di dalam kereta. ^_^
                                           Time OTW balik. Semua tengah lapar. Hahaha
                                               * Gambar tak edit. Betul tak tipu. :O
                                              Muke tak boley belah+tak puas hati. Bhahahaha
                                                       Abang Driver. ^_^
                                      On the way balik. Pergi waterfall letih tapi best!.
             
My dad say nak pergi waterafall laen pulak minggu kedua cuti.  Yeay Yeay Yeay. Hahahaha. K lah setakat ini sahaja cerita aku buat kali nie. K Bye. Assalamualaikum.  



                                                         





                                               

No comments: