Friday 10 June 2011

kayuhan Mingguan

ASSALAMUALAIKUM dan SELAMAT SEJAHTERA kepada pembaca-pembaca sekali. :D

Dalam banyak-banyak hari cuti, hari JUMAAT hari yang paling ku tunggu tunggu. Hari JUMAAT jugak lah aku bangun awal from sleep. ^_^

Oke. Pada hari Jumaat kali nie. Aku telah berkumpul bersama-sama group basikal aku iaitu PHK CyclingTeam . *best wooo keluar dengan group nie. Rider rider group nie semuanya peramah peramah dan baik hati. ^_^  Setiap pagi Jumaat kami semua berkumpul di Hadapan JPJ Panji. *Depan 7Eleven pukul 7.45 a.m. Kepada sesiapa yang nak join, anda dialu alukan. Kalau tak nak tak payah. T__T


Ini antara gambar-gambar aktiviti sihat aku setiap minggu. p/s : Gambar hodoh je sebab capture gune Phone.














                                                     Aku HEHE.

    













 Dah sampai semula ke tempat berkumpul. 
Basikal  Aku! Takde lah aku tipu je. Hehe. Mahal O0oo Basikal nie.

                                              Nie baru basikal aku. Buruk je. Low class. :)
Lepas ride letih letih mesti lapar kan? So sekarang Time Makan! ^_^
                                        Menambah berat badan selepas membuangnya tadi. >.<


 Hari nie kayuhan hanya sejauh 35km jee sebab ramai rider rider group nie tidak hadir. Ade yang deman. Ada  Yang PERGI TENGOK BOLA Kelantan vs Terengganu. *biar perlawanan hari sabtu pon. Semangat beno nak pi tengok bola. HAHA.

Oke lah setakat nie je cerita aku buat kali nie. Sekarang aku nak rehat sebab letih pergi Cycling pagi tadi. Bubye All pembaca pembaca sekalian.

ASSALAMUALAIKUM...





       

No comments: