Friday, 17 June 2011

HOBI AKU !

ASSALAMUALAIKUM kepada para pembaca-pembaca sekalian. ^_^

Oke hari nie hari Jumaat. Macam biasa lah, aku akan berCYCLING lah!. :-)
Macam biasa Jumaat ialah hari yang dinanti nantikan oleh aku sebab boleh jumpe rakan-rakan rider yang Macho macho.

Macam biasalah aku mesti join geng PHK CyclingTeam sebab tak berani nak join geng geng lain. Minggu nie my father keluar sekali dengan aku. Oke itu perkara yang best bagi aku. Sebab apa pun aku tak tahu.

Minggu nie kayuhan ke Pantai Bachok. Jarak kayuhan 55KM. *Jauh banyak dari yang minggu lepas. Minggu nie ramai jugak rider rider yang Cycling bersama. Macam biasa kami berkumpul depan JPJ panji. Bertolak dalam kul 8.00a.m. So kalau nak join datang lah sebelum pukul 8.00a.m.

Nie antara gambar gambar hari ini. ^_^ *Tak ingat nak ambik gambar mase perjalanan pergi. Sory






Time sampai kat pantai bachok.























Air Pilihan : Tea O Limau   

.










Air Kelapa





Antara basikal rider rider kami. Yang FUJI tu aku punye. ^_^

                         
   Rehat dulu..












Berkemas untuk pulang.








Perjalanan pulang. *ade ramai lagi duk kat belakang.












Panaskan badan dulu. ;-)


                 
  Oke dah sampai kat depan JPJ Panji semula. :-)

                                             






Sedang berbincang nak makan ka mana lepas nie.

                                                


BIANCHI tuuuuuuuuuuuuuuuuu. xD

           
Lastly kami makan kat kedai berdekatan dengan simpang 4 Cherang


       



    Last PHOTO untuk entry kali nie. ^_^










Oke Jumaat minggu nie aku rase tak letih seperti kayuhan minggu lepas. Dah la kayuhan jumaat minggu lepas dekat je. Tapi minggu nie aku rase letih siikit je. :D. Oke aku semakin hebat la kot. HAHAHA.

Oke lah semua pembaca pembaca. Esok hari Sabtu ade kayuhan Ggateh Sihat pulak. Mesti ramai esok. Ade Fixie bike. Road Bike. Mountain Bike DLL. K lah aku nak tido dulu. *nak tambah stamina untuk esok.

K lah. Esok aku update entry baru about Ggateh Sihat . Bye Bye. Nitez.

ASSALAMUALAIKUM...

No comments: